poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Glamorous


Sukienka  Miss Selfridge
Buty  Kari 
Kopertówka, zegarek 
 Pam :)






Detale, detale i detale :)



Ta sukienka jest jedną z tych części mojej garderoby, którą kupiłam o rozmiar za małą (10),ale cierpliwie czekałam (bodajże trzy lata), aż stracę kilka kilogramów, aby ją założyć. Teraz jakby trochę wisiała, ale lubię ją za pasteLove kolory z domieszką czerni. 





Na ostatniej sesji miałam przyjemność wypróbować (przedpremierowo) jazdy na Bike_S, a że na widok roweru, jeżeli jest stylowy, włącza mi się dziecinne zachowanie. Podeszłam i podziwiałam jak eksponat muzealny. Oczywiście stylizacja nie jest na rower, ale właściciel pozwolił na test, nie patrząc na strój weszłam na rower i zrobiłam pierwsze metry na Bike_S, zaznaczam, że to było długo przed wprowadzeniem roweru, ale radość niesamowita, co widać na załączonym obrazku :)



Kociografia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...