środa, 6 stycznia 2016

Bokehlicious


Kurtka - Mohito 
Torebka - Puccini
Rajstopy 60 DEN - Marilyn 
Botki - Lasocki
Kolczyki - Bijou Brigitte



















Edit: Patrzę na te zdjęcia i sobie przypominam jakie to było poświęcenie, temperatura -10 na termometrze, ale światło jest cudowne przed zachodem słońca w mroźny, pogodny dzień. Szkoda byłoby zaprzepaścić taką okazję, fotografia odwdzięczy się po sesji, po takich warunkach. Na szczęście edycja odbywała się w cieplutkim łóżku z kubkiem gorącej herbaty. Myślałam, że mój nos będzie przypominał nos bałwana Olafa, ale na szczęście jest dobrze. Jestem zadowolona z efektów, choć łatwo wpędzić się w chorobę podczas takich mroźnych fotospacerów. Jak widzicie mam na sobie polskie marki, podczas zakupu torebki, dowiedziałam się, że włoskojęzyczna brzmiąca marka - Puccini jest z Polski, a w dodatku ze Szczecina, a to nowość. Warto wybierać polskie marki! Slow Fashion jak najbardziej :)

4 komentarze:

  1. Polskie nie jest złe.
    Wybierając POLSKIE Firmy dajemy pracę rodakom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki cudowne. Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam
    Justyna
    http://krolowasecondhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, cudne kolory. A buty rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...