piątek, 1 stycznia 2016

Minął grudzień, minął rok dwa tysiące piętnasty


W końcu znalazłam czas na podsumowanie minionego roku, choć stary rok rozpieszczał nas pod względem temperatury iście wiosennej (pojechałam do domu rodzinnego na święta w adidasach, a nie miałam w czym wrócić, bo zimowe obuwie zostawiłam w mniej mroźnym Szczecinie, zostałam bez butów, dosłownie ;p ), tak nowy rok był bardzo mroźny. Syberia, Alaska. Kamczatka. Chyba ta pogoda mnie zmotywowała do tego posta, bo nie zamierzam wydostawać się spod koca, w ciepłych bamboszach i gorącą kawą zabieram się za podsumowanie :) 


Grudzień to spotkanie po latach, a tak naprawdę od lipca :)
PS Piotrek w megasweterku <3


Grudzień to zmiana nawyków żywieniowych tzn. powolne wdrażanie ;p


Grudzień to oczywiście Rocker i mojito z kwiatkiem od barmana :)


Grudzień to kolejny rytuał, nie ma miesiąca bez Chorych koncertów :)
Dziadostwo!


Grudzień to świąteczne wydanie mojego miasta, które uwielbiam podziwiać o tej porze :)
Świeci się :)


Grudzień to selfiak z Różową Kadarką :)
Trzeba przyznać, że lampki świąteczne dają na skórze idealny efekt, żaden podkład nie pobije tego :) 
Rozświetlacz marzenie!


Grudzień to nowy punkt na mojej mapie miejsc godnych polecenia.
Miasto Nauki wita!


Podano do stołu :)


Wirujący domek obowiązkowo :)


Kot nie pozwolił mi wyjść do pracy.


Grudzień to piernikowe szaleństwo, które nie miało końca :)


Grudzień to vintage'owy look :)


Grudzień to oczywiście rodzinne święta :)
PS Zuza trzyma cukierka, którego sprytnie 'zerwała' z choinki, gdy ją trzymałam.
PS 2 Spinki nie były moim wymysłem. 


 Druga część postu podsumowuje cały rok 2015, wybrałam najważniejsze wydarzenia ubiegłego roku, a naprawdę miałam problem z weryfikacją, bo pierwotnie uzbierało mi się ponad 100 zdjęć, post z taką ilością zdjęć?! Nie przejdzie :)
Zapraszam na moją okrojoną fotorelację roku 2015 :)
Powyżej wszystkie stylizacje 2015, a uzbierało aż 27, wszystkie chronologicznie poukładane :)


Najwygodniejsze.


Czerwiec był pod znakiem truskawek.


Poznań. Lipiec. Abakanowicz.


Sierpień. K4. Dizajn.


Marzec. Dwie Kasie. Hey.


Sierpień. Ustronie Morskie. Sea Girls. Bałtyk.


Tomasz Lazar. Szczecin Alound. Fotografia. Bling.


Maj. Magnolia. Plac Grunwaldzki. Majstersztyk.



Kwiecień. Odpoczynek. Mięta. Filharmonia. 


Białystok. FashionableEast. Mariusz Przybylski. Backstage. 


 Chorzy x 9.


Luty. Wernisaż. 4 piętro. 


Luty. Okulary. Złota godzina.


Maj. Hortulus. Zuzia.


Czerwiec. Dni Morza. Odra. Baltic Tall Ships Regatta.


Czerwiec. Kajaki. Relax.


Październik. Wrzosy. Grzyby. Zajączki.


Styczeń. Rimmel. Dom.


Lipiec. Warszawa. Chwila. Przesiadka.


Sierpień. Nietoperz. Słodki. Dziwne spotkanie podczas sesji w dzień.


 Marzec. OHO!KOKO. Chorzy. Banach. Indios Bravos.


Wrzesień. Kępisty Kwartet. Wibrafon. Tiulówka.


Wrzesień. Anna Lewandowska. Trening. Azoty Arena.


Kwiecień. Roczek. Zuzia. Magenta.


Wrzesień. Jak robić dobrze. Szymon Hołownia.


Kwiecień. Rower. Las Arkoński.


Sierpień. Pin ups. Ciasteczkowy Potwór. Trawa.


Wrzesień. K4. Chorzy. Flow.


Wrzesień. Urodziny. Milion kalorii. 


Sierpień. Pyromagic. Fajerwerki. Centaur. 


Sierpień. Zachód słońca. Papierówka. Zuza.


Sierpień. Dom. Bocian. Kajtek. 


Sierpień. Spectabilis. Ogród francuski. Labirynt.


Sierpień. Autoportret. Prawie rybie oko. Aksamitka.


 Maj. Bez. Rower. Kilometry.


Maj. Mela Koteluk. Juwenalia. Żurawie origami.


Maj. Juwenalia. Brodka. K.O.


Listopad. Łyżwy. Lodowisko. Lubię.


Kwiecień. Złote Pointy. Balet. Opera.


Maj. Filharmonia. Sound. Noc Muzeów.


Marzec. Milan Kundera. Nieznośna lekkość bycia (hitów). Najlepsza książka i cytat 2015. Literatura czeska.


Kwiecień. Portret. Warkocz. Ćwieki.


Maj. Limonka. Kalosze. Kropki.


 Luty. Latte. Filharmonia. Oscar architektoniczny nie bez kozery. 


Styczeń. Sopot. Molo. Kłos.


Marzec. Krokusy. Flara. Koronka.


Kwiecień. Mojito. Pijaństwo. Limonka.


Marzec. Krokusy. Śnieg. Szczecinianka. 


A jeszcze w ramach przypomnienia i porównania rok 2014 :)
To byłoby na tyle ;]
Aaaaa, to nie wszystko, nowy rok oczywiście wiąże się z podsumowaniami i POSTanowieniami, moim jest zmienienie nawyków żywieniowych, nie mówię o diecie, a o świadomych wyborach, takie slow food i powrócić do biegania, ale o tym w osobnym poście :)
Podsumowując, reasumując:

Miejsca: Sopot, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Warszawa, Białystok.
Ludzie: Kasia Nosowska, Mela Koteluk, Brodka, Brathanki, Pectus, Brainstorm, Mariusz Przybylski, Anna Lewandowska, Szymon Hołownia, Tomasz Lazar, Arlena Witt.
Wydarzenia: Złote Pionty, Roczek, Noc Muzeów, Juwenalia, Spectabilis, K4, Fashiontable East, Miasto Nauki.

A jeszcze na samiuteńki koniec zostawiam was z grafiką przedstawiającą mnie, wkrótce na blogu dojdzie do zmian.



2 komentarze:

  1. 2015 bogatszy, w emocje, wydarzenia, ludzi, wszystko. Był trudnym, ale dobrym rokiem. Keep going!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mam słowa: BOGATSZY O TO, CZEGO MIEĆ NIE BĘDĘ <3 Chore teksty są wszędzie! Pamiętaj, wszystko sinusoidą płynie ;p

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...