czwartek, 22 października 2015

Roses Garden



Pikowana kurtka  Mohito
Rurki  SH
Kalosze  NN
Torba  NN
Okulary  Fossil


 Rzadko je noszę, ale od zimy wyrobiłam sobie okulary, taki backup soczewek. Są one stylem połączone do kujonek i kocich oprawek, dwa modele w jednym. 


Udało mi się uzyskać zielono-różowe tło w jesiennej scenerii, łapię resztki kolorów lata. 



 Jesiennym must have na pewno uznam kalosze, niezbędnik podczas deszczowych dni.




Słynne Invisibobble, nie poradziły sobie z ciężarem moim włosów, nie znalazłam jeszcze idealnej gumki do moich włosów. I nie ma mocnych na moje włosy.


4 komentarze:

  1. swietnie wygladasz w tej stylizacji
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka widać, że masz ciężkie i gęste włosy, podobają mi się strasznie <3!

    daruciaa.blogspot.com poklikasz w linki u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, śliczne zdjęcia :* Cudne włosy!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kurtka! Wyglądasz w niej świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...