poniedziałek, 12 października 2015

Jewel Print Chiffon


Szyfonowa sukienka  George
Ramoneska – Hawk Horse
Legginsy  F&F
Sztyblety  Tamaris
Torebka – Brytyjka.pl










Edit: Przed wami efekty dzisiejszego sesji, stylizacja która naprawdę sprawiła mi trudność, w konsekwencji zostawiła bałagan w pokoju, w postaci stosu ubrań, butów i dodatków. Ale dzięki wyciąganiu wszystkich butów zimowych, znalazłam zaginione okulary, które spisałam na straty, jedne z moich ulubionych. Gdzie znalazłam? W kozakach, które miałam ostatni raz rok temu, podczas TEJ sesji. Jak widać, czasem warto powyciągać z zakamarków szafy stare rzeczy. 
PS Pogoda dzisiejszego dnia dopisała jak widać na zdjęciach, ale temperatura dzisiaj była bardzo niska, bo w górach spadł śnieg. Patrzę na te zdjęcia i mówię brrrr.
Poniżej zagubione i odnalezione okulary :)



8 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedzę pod kocem a nadal myślę brrrr, ponieważ po godzinnym czekaniu na busa tak zmarzłam, że ciężko jest mi powrócić do siebie! :) Zaglądam tu, do Ciebie, więc nominowałam Cię do Libster Blog Award, szczegóły u mnie: http://kelnerkabloguje.blogspot.com/2015/10/nominacja-libster-blog-award.html , mam nadzieję, że weżniesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Done! Przyjęłam nominację na klatę, jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  3. Piękna sukienka, bardzo mi się podoba ta stylizacja, idealna na jesień :) Pozdrawiam, Its Dahlia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...