wtorek, 4 listopada 2014

[breislet]


Bransoletki  rękodzieło.





handmade #bracelet #october



Jak zwykle kudłaczę się.


[rimejk]

Kto mi powie nazywę tych kwiatów? Kto wie, ten jest wielkim botanikiem. Doskonale znacie to zdjęcie, tę bluzkę, to miejsce, te kwiatki, które publikowałam do posta MAGENTA. Zerknęłam do właściwości zdjęcia, a tam informacja, że zdjęcie zostało wykonane 12 października, to akurat 30 października, a kwiatki wyglądają jak sztuczne, zachowały ten sam wygląd. Magiczne. Dodam, że żadna roślinka nie ucierpiała podczas fotografowania. Na dole widać murek, który kończy się i resztę mojego ciała podtrzymują nogi. Nietypowa poza na tyle, że osoby przechodzące nie przechodziły obojętnie, jedna babeczka, niepokojącym głosem wyartykułowała: Myślałam, że pani zasłabła. Tak, wpadłam w klombik i nogi mi wystają. Półtora metra wyżej, wystawał fotograf z Nikusiem.

3 komentarze:

  1. ewelacyjne są te bransoletki! nazwy Ci niestety nie powiem, bo sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. cudne bransoletki :) niestety nie wiem jak nazywają się kwiatki ale są śliczne :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...