piątek, 31 października 2014

Minął październik


Halloween. Twórczość mojej podopiecznej – pierwszoklasistki :)



Październik – podsumowując, przyznam, że minął pracowicie, co za tym idzie  owocnie, a to nadgodziny w pracy, różne eventy typu FMT, a to warsztaty z Szczecin Aloud, i. in. Kultury do kwadratu.
Częstuję krótką fotorelacją z minionego miesiąca.
PS Październik to moje pierwsze, oficjalne, modne selfie ;]


Muzyka. Zakochałam się w piosence, a wszystko przez ten film. 


Tęsknię za Warszawą, a dostałam ją tylko w postaci MMS'a.


 Nie wiem jak Ty, ale ja dzisiaj śpię z Michałem Aniołem. Moja nowa, ulubiona koszulka nocna ;]


Moja wersja Stworzenia Adama ;]


Październik to kompromisy, filmy, rozmowy. 


Lili rowerzystka ;]



Październik to drobnostki, które uwielbiam ;]
Niewątpliwie to zdjęcie jest moją najlepszą fotografią (każdy ma swoje własne TOP 10), a tak naprawdę zaistniałą w spontaniczny sposób. 


Październik to nowe magnesy ;]


Październik to dużo literatury dziecięcej i dygresyjny śmiech niekontrolowany podczas głośnej lektury...


czasem głębsza refleksja. 



No daj trochę, nawet tego cukierka ;]


Warsztatujemy! 


Październik to pół roczek mojej siostrzenicy. 

Boss' Life


 Uwielbiam, ubóstwiam, adoruję, kocham. 


To już moje piąte spotkanie z Kasią, jak zawsze pełne emocji ;)


Październik to moje pierwsze świętowanie Dnia Nauczyciela ;)


Dupynia!


Na koniec zostawiam Wam zajawkę na przyszły post! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...