poniedziałek, 10 listopada 2014

Brokułczak


Brokułczak, brokurczak albo kurkuły, czyli po prostu kurczak z brokułami, moja autorska nazwa, nieautorski przepis. Do przyrządzenia tego dania, potrzeba:

Brokuły
Piersi z kurczaka 
Makaron spaghetti
Śmietana
Serek topiony
Przyprawy (słodka papryka, czosnek granulowany i inne, w zależności, kto co lubi)




Zaczynam od krojenia kurczaka w kostki, abstrakcje, esy-floresy, serduszka ;] Patrząc na zdjęcie stwierdzam, że ładnie komponuje się lakier do paznokci, nóż i deska do krojenia.


Do pokrojonego kurczaka dodajemy przyprawy, w moim przypadku ograniczyłam się do czerwonej papryki i czosnku granulowanego. Najlepiej wcześniej przygotować, doprawić kurczaka i odstawić, aby przez noc doszedł w przyprawach, wtedy nabiera mięso prawdziwej esencji.


Doprawionego kurczaka wrzucamy na rozgrzaną patelnię.


Jednocześnie wstawiłam wodę na brokuły i makaron. 


Do usmażonego kurczaka dodaję serek topiony, śmietanę i ugotowane brokuły.




Oczywiście w kuchni nie zabrakło Lili ;]
A kocie oczy na mnie nie działają ;]


Voila, [bo.na.pe.ti]

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda, możliwe że się skuszę ! :)

    Skomentujesz nowy post i klikniesz w link do bluzy? :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/11/q.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ale smakowicie wygląda
    Twój kotek, to prwadziwy model

    Zapraszam do siebie i byłabym wdzięczna za kliknięcie w link do płaszcza
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/czarno-biay-paszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda i SMAKUJE, swego czasu robiłam tak często, że się potrawa przejadła :) A kotek to załącznik do każdej sesji, lubi aparaty :)

      Usuń
  3. Robię coś podobnego z filetem ryby i także smakuje wybornie :) Cóż na mnie kocie oczy działają i mój Leon zawsze coś nimi wywalczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam z rybą, ale można by spróbować :) Oczy, tajna broń i skuteczna ;p

      Usuń
  4. brokuły zdecydowanie są bardzo zdrowie i poza tym bardzo je uwielbiam! a co do dania, naprawdę wygląda wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ich użyłam ;p Polecam brokułczaka, szybko, tanio i smacznie!

      Usuń
  5. brzmi wyśmienicie!
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...