czwartek, 1 września 2016

Minął sierpień


Na Twój obraz, podobieństwo twe.
Jest godzina 21, włączyłam płytę Hey - Do Rycerzy, do Szlachty, do Mieszczan, tworzę moje wypociny jak na studiach przez całe pięć lat, ostatni raz.



#only


Idziesz na sesję ustaloną miesiąc wstecz, a tam kolejki jak za komuny. Trzy sesje ślubne i 3 panieńskie razem z Twoją. Niedługo będzie trzeba rezerwować plenery jak tak dalej pójdzie. Nie wspomnę o moim ulubionym plagiatowaniu. 


Twój kot wybrałby SanDisk.


Czasami naprawdę nie mam warunków do pracy, jeszcze patrzą jak pracujesz. 


Na dzieci się nie zapowiada, a znaki na niebie wskazują co innego.


SenTyMenTy.


Moje sombre kosztowało bagatela 4.50. 
Kupiłam w Super-pharm farbę na promocji z mojej serii tylko o dwa tony ciemniejszy - 7.3 Garnier Color Naturals. 
To było jednorazowe, jakoś wolę mój numer 9.13.


Lubię, kiedy widoki zza mojego okna mnie rozpieszczają.


No co?
Nie byłabym sobą aczkolwiek nie lubię selfie.


Wierzycie w ten lustrzane godziny?


Byłam w raju, miałam wziąć jedną kreację, a wzięłam dwie.
Nie da się skracać.


Nie rozumiem tej mojej osobistej psychologii - mam zawsze manię na jeden smak, jedną piosenkę, jeden... 
Chodzę do pizzerii i ciągle zamawiam to samo.


Czego to nie wymyślą.
Bazylię też bym piła.


Lubię atmosferę w czasie zdjęć, nikt obojętnie nie przechodzi, czasem zdjęcia zrobią, uśmiechną się, zatrzymają i patrzą. 


Najważniejsze jest to, że trzeba zadowalać. 
Dać kawał serca w pracę i uśmiech uwalnia się mimowolnie.


Takiej papryki to ja nigdy nie widziałam.


Te widoki naprawdę rozpieszczają mnie, nie pytając się.


Moje patriotyczne śniadanie. 


Lubię wybierać.


Mojito light ;p


Czasem sobie joginkuję.


Na trawie najlepiej.


Ja nie patrzę, ja kadruję.
Na sesje by się przydało.


No to hop!
Stoisz ze znajomym fotografem i w takim momencie bateria pada, ale zwinne ręce to złapią i w 1/10 sekundy wymienisz baterię.


Królowa.


Tęcza.
Czemu patrzysz żabko zielona na głupiego faraona.
Tego uczyli, aby zapamiętać kolejność kolorów.
Wyłożyli się.


Mieć dziewięć lat i tak reagować w dorosły sposób. 
Mały moralista, przyszły prawnik.
Portret psychologiczny.


Mój wakacyjny ulubieniec.
Niebo w gębie.


Lubię tryb M.


Koszyki zdradzają, gdzie popełniono to zdjęcie.
I tak lubię moją słabość do okularów.


Nomen Omen to jest prawda, Zuśki mają w sobie różki. 
#joga


Dwa lata i już pierwszy kontakt z literą, może nieambitną, ale dobrą bajkę trzeba sobie wybrać. Mój tata pomalował aktorkę po swojemu #makeup.
Ciotka zawsze wychowa.


Z domowego ogródka niczym z Hiszpanii ;)


Nie ma wakacji bez morza, ale morze bez wakacji jest.


MeDUŻA.


Brokurczak, czyli brokuły z kurczakiem w sosie śmietanowym, moje danie specjalne z myślą - przez żołądek do serca.


Śpisz z dzieckiem na łóżku 2x2, łoże małżeńskie pełną gębą, a mała istotka potrafi zająć całe łóżko, a ja śpię zawsze na krawędzi.


Ta biała kropka to samolot. 


Dobry ten kogut.
Tego dnia Szczecin pachniał czekoladą najintensywniej ze wszystkich moich dni pięcioletnich.


Pojechać na sesję do Poznania na cały dzień i na telefonie wykonać, tylko jedno zdjęcie.
#bazarek
#totakzcyklu
#jednojedyne


Maciąginia joginia w czarnym :)


Zapraszam na moją stronę :)


Droczy Czytelnicy, ja w roli pedagoga, polonistki, fotografa i psychologa, życzę wam, abyście nie robili ze swojego życia śmietnika, tylko podlewali dobrymi i pięknymi rzeczami swoje jedno życie. O ile nie wierzycie w reinkarnacje, bo tych żyć jest - przewrócona ósemka. Trochę zaleciało epoką literacką, starożytnością, ale są to mądre rzeczy. Ja zawsze byłam sobie kotem, dlatego mam zielone oczy i swoją ścieżkę. Miła w dotyku sierść też jest :) Bo na koniec bajki zawsze są morały i tym chciałabym zakończyć dwuletnią przygodę. To jest ostatni post. Powrotów nie będzie. Ale mam dobrą wiadomość, na bieżąco będę dodawała zdjęcia na moją stronę i Instagram też będzie żył. To taki koniec i początek.

6 komentarzy:

  1. fajny mix zdj , i notka

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste zdjęcia w 100% ukazujące radość życia :) Piękne, trochę zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosne zdjęcia, aż się sierpniowo znowu zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia także mnie urzekły :D Już się chce lata jak się na nie patrzy, a tu za oknem tak szaro i tak brzydko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia ;) A tamta spódniczka wymiata!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...