czwartek, 30 czerwca 2016

Minął czerwiec


Dobra, zaczynamy bez zbędnego owijania, mój telegraficzny czerwiec.


Czerwiec to nowe smaki, niekoniecznie zdrowe, zależy która część ;p


Czerwiec to sesja na polu makowym, którą będę zawsze miło wspominała, jedno z ulubionych miejsc :) PS Na drugim planie widać panoramę Szczecina, ale więcej nie podpowiem, moje miejsce i nie oddam ;p


Czerwiec to urocze warkocze :)


Czerwiec to jak wspomniałam poznawanie nowych smaków w Sami Swoi, nie mogę opisywać tego zdjęcia, bo dostaję ślinotoku.
 #doświadczeniaPawłowa ;p


Czerwiec to Dni Morza, fajerwerki, statki i dużo wydarzeń kulturalnych. 
#koalicjamiast #wro2016 #happening 


Czerwiec to spotkanie z najlepszą polską aktorką.


Czerwiec to co drugi dzień makaron z truskawkami na obiad ;p
PS Tu wersja ubitych truskawek, czasami używam blendera, a czasami lubię taką wersję.


Czerwiec to kibicowanie :)
#kotteżchchciałpiłeczkę


Czerwiec to moja druga sesja... efekty w kolejnym poście, a tu tylko zajawka :)


Czerwiec to pokaz Pin-upsa :)


Nie widać mojej faworytki ;/


Koty mają najlepiej pod słońcem i to dosłownie.


Chciałabym mieć taką :)


Czerwiec to wyjazd do Berlina, materiał jest, niebawem pościak z Fashion Weeku w Berlinie :)


Dawno nie byłam aż tak zmęczona, od 8 do 22 na wysokich obrotach, dwóch dni potrzebowałam na regenerację ;p


Zaskakujący Berlin z każdej strony :)


 :)


Przed KaDeWe.


Makaroniki^^


Uroczy prezent z Berlina :)


Czerwiec to nowe przysmaki :)


#zara # długakamizelka #czarnebody #%


 #teżfajne


#bardzokusebody


#newbag


#PolskaGola!!!
#EURO2016

2 komentarze:

  1. Wow, Twój czerwiec naprawdę obfitował w wiele doświadczeń. Makaron z truskawkami? Nigdy czegoś takiego nie widziałem :P Jako, że makaron i truskawki uwielbiam to chyba wypróbuję!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podsumowania miesiąca.
    również byłam w Berlinie na Fashion Weeku.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...