środa, 8 czerwca 2016

Wild Poppies


1. Tunika - H&M, sneakersy - Bershka, kolczyki - Tally Weijl, bransoletka - Parfois
2. Body - Boohoo, spódnica - KLIK



















Edit: Chyba nic nie muszę dodawać, zdjęcia mówią same za siebie. Tylko wspomnę, że owe pole makowe było oblegane aż przez dwóch fotografów. Każdy miał ochotę na złotą godzinę. Obok nas toczyła się sesja brzuszkowa i narzeczeńska. Ruch na tych dzikich polach makowych jak na bazarku :) PS Staliśmy pośrodku, a na bokach rozgrywał się fotograficzny plagiat. Irytujący jest fakt, że ktoś naśladuje motywy. Inspiracja inspiracją, a kiedy widzę powtarzalność to mam ochotę podejść, więcej własnej kreatywności! :)

9 komentarzy:

  1. Zdjęcia świetne, a co do "małpowania" możesz się tylko cieszyć, że komuś się tak podobasz Ty i Twoja kreatywność! Gratuluję.

    https://werablogerkaa.blogspot.com/ Zapraszam, dopiero zaczęłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest inspirować, ale kiedy równolegle, ktoś naśladuje to czułam się jak na zumbie, ja pokazuję, a reszta naśladuje, od póz po bukiet ;p

      Usuń
  2. Jesteś śliczną blondynką, nawet wydaje mi się, że uroda nie jest pokazana w 100% procentach. A te maki dają idealny nastrój zdjęciom.
    Obserwuję- czekam na więcej!

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maki są mag(k)iczne, a tym bardziej pora dnia, o której były robione zdjęcia, całość to zamierzony efekt :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Taki już urok natury, że każdy chce złapać jej najpiękniejsze momenty. Nie inaczej jest np. z sesjami przy magnoliach. Piękne zdjęcia Wam wyszły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale czułam się jak na sprawdzianie dobrze przygotowana, a reszta zagląda do mojej pracy, choć zawsze pomagałam w tej kwestii. Ale na sesji liczy się oryginalność, a nie zgapialność :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, maki są obłędne !!!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przepiękne zdjęcia :) i śliczna stylizacja. Zaczynam obserwować!
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie przepiękne zdjęcia ; ) i całkiem ciekawy blog, zaobserwuję go ; *

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...