środa, 4 maja 2016

Oksfordki


Kurtka  New Look
Cygaretki – Zara
Mgiełka  Zara
Oksfordki  Atmosphere
Torebka  Puccini












Edit: Dzisiejszy post powstawał w czasie majówki, Pierwszego Maja. Postawiłam na elegancję, choć tego dnia pracowałam z aparatem, a podczas zdjęć w różnych miejscach ważna jest wygoda. Oksfordki po piaszczystym terenie nie zdają egzaminu, ale cała moja majówka była spontaniczna, więc nie mogłam przewidzieć, gdzie wyląduję. Niektóre zdjęcia powstały na dworcu w Szczecinie, a reszta przy jeziorku Szmaragdowym. A trzecia partia zdjęć była realizowana w Aeroklubie, ale te zdjęcia są już prywatne :)
To byłoby na tyle :)

1 komentarz:

  1. Pierwszy raz słyszę o takim fasonie buta Oxfordy.
    Bardzo mi się one spodobały, ciekawie do nich wygląda bardzo grzeczna bluzeczka z białym kołnierzykiem.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...