wtorek, 22 grudnia 2015

Hallo Winter


Kurtka  Mohito
Sztyblety  Lasocki
Torebka  Brytyjka.pl
Szalik  NN








Edit: Lubię siebie w czerni, ten kolor sam w sobie dodaje pewności siebie. Poza tym jest tak zmysłowym kolorem, nic dziwnego, że wieczorowe kreacje są głównie w tym kolorze. Kurtkę upolowałam podczas mikołajkowych promocji w Mohito i jestem zadowolona z tego wyboru, ciepła, klasyczna, w dobrej cenie. Niby na metce jest napisane, że to rozmiar 36, ale według mnie jest oversize. Była ostatnia i bez zastanowienia ją wzięłam. 
PS Na tle ulubionej cegły wszystko prezentuje się znakomicie, poza tym zdjęcia zrobione na tle mojej dawnej Alma Mater, sentymentalne mury, w których zdobywało się wykształcenie, obecnie jest w renowacji, stąd taka nieskazitelność :) Lubię powracać do takich miejsc. 
PS 2 Mamy kalendarzową zimę z wiosennymi temperaturami, uhuha nasza zima wcale nie jest taka zła :)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...