wtorek, 24 marca 2015

Szafran



Sweter  George (SH)
Kapelusz  Stradivarius
Rurki  SH
Sztyblety  Tamaris



Mamy wiosnę przepełnioną kaskadami krokusów :)



Gruby sweter świetnie spisuje się w pierwsze dni wiosny :)



Kapelusz jak najbardziej pasuje do tych dni, zawsze chroni nas przed promieniami słońca i deszczem, pokochałam kapelusze, mam już dwa w swojej kolekcji :)


Krokusy cieszą nasze oczy, spektakularnie wyglądają w takich ilościach :)
Czy wiesz, że szafrany, czyli krokusy albo przyprawa (ma dwa znaczenia, nawet trzy  to też kolor) jest najdroższą przyprawą na świecie i jest wykorzystywany do produkcji leków, kosmetyków i pigmentów. Tyle zastosowania i użyteczności. 
Mój blog chyba staje się popularnonaukowy :)



Black&White
&
Szafran 



Tyyyyle krokusów :)



Ostatnio znacznie skróciłam włosy, co zresztą widać na tym zdjęciu. Decyzja przymuszona, konieczna ze względu na zniszczone końce, ale mam nadzieję, że szybko odrosną, bo przyzwyczaiłam się do dłuższych włosów. 




Sztyblety w kolorze antracytowym albo ''po ludzku''  grafitowym, okazują się najlepszym rozwiązaniem na marcowe dni :)
PS Musiałam nieźle nagimnastykować się, aby stanąć na tak wąskiej poprzeczce, a nie mogłam się trzymać pani fotograf, bo za daleko stała, ale ostatecznie uzyskałyśmy zamierzony efekt :) 



Asymetryczny wzór, krótszy przód, dłuższy tył jest aktualnie rozchwytywany :)
To by było na tyle, pogodnego, szafranowego wtorku :)
Pics: Kasia

17 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, dlatego obserwuje :)
    Bardzo ładny sweterek.

    Zapraszam do mnie, http://carolainaevestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny sweterek! Sliczne wiosenne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOoooooo wow, ile krokusów! :O
    na początku myślałam, że po prostu już jest późno i w oczach mi się troi hehehe :)
    Przepiękne miejsce- od razu czuć wiosnę u Ciebie, aż sama buźka się uśmiecha :)
    Super wyglądasz. Bardzo stylowy kapelusik <3
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w kapeluszu :)
    Piękne zdjęcia :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, jakie cudowne zdjęcia! ile ja bym oddała, żeby znaleźć się w miejscu tak ukwieconym rzez krokusy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite zdjęcia! ślicznie wyglądasz w kapeluszu :)

    www.kejmi.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały sweterek i cudowne miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Na dzień kobiet dostałam krokusy i muszę przyznać, że są one chyba takim sztandarowym symbolem naszej wiosny!
    Piękne zdjęcia i stylizacja rzeczywiście idealna na te cieplejsze, ale nadal wczesne dni wiosny. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i zdjęcia ;) miło wiedzieć, że blogów w Szczecinie jest coraz więcej ;)
    Pozdrawiam, dodałem do obserwowanych, Nabil :)
    www.nabilunity.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy sweterek, a tak samo spodobało mi się tło i te krokusy, ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny zarówno pierwszy, jak i drugi plan ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter bardzo mi sie podoba :) a krokusy sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny strój ;)

    http://bymonni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i zdjęcia,serio! ;)
    ja zapraszam do siebie,dopiero zaczynam i będę wdzięczna jak zajrzysz do mnie ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweterek :)
    Starsfaashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...