sobota, 28 lutego 2015

Minął luty


Luty to pierwsze krokusy :)
22.02.2015 r. Jasne Błonia, kraina krokuSowa :)



Luty to tiramisowe walentynki <3


Luty to pierwsze okulary :) <UlabrzydUla>


Luty to szkolne interpretacje popularnego dziennika do zniszczenia :)


Luty to chińczyk na wynos :)


Luty to moje urodziny :)
Dziękuję :)


Luty to powrót do dzieciństwa...
Dwie Małebiałe :)


Luty to kapeluszowe selfie 
:)

Luty to zabawa w makijaż ślubny :)


Luty to... kapelusze takie duże...


Luty to neonowe wieczory :)


Luty to niedzielne, cappuccinowe popołudnia...


w filharmonii <3


B&W and red :)


- Serio? 
Tak, serio.
Onesie <3

5 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że robiąc notkę "Minął 2015" napiszesz "2015 to chińczyk na wynos", nieładnie tak się uzależniać od niezdrowego jedzenia! :P Tiramisu nie wybaczę, musimy spróbować je razem! A urodziny... Polecam(y) się, za rok będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnyśmy mieć już złotą kartę stałego klienta :) Jakoś nigdy nie negowałaś odnośnie do zamówienia, więc nie marudź, to zdrowsze niż Twoje, moje KFC ;p Szczerze? Na każdym zdjęciu widać moje +6 kg, bo kto je w swoje urodziny trzy torty z rzędu, a nawet cztery ;p Dobra, w tym tygodniu musi być tiramisu i mohito ;p

      Usuń
    2. O nie nie nie, moja droga koleżanko. To TY powinnaś mieć kartę stałego klienta :D A ja owszem, KFC. Co do tortów to JESTEŚ SZALONA, teraz work out, a masz za swoje! Biegamy Kasiu, biegamy!! Mohito? A nie MODŻAJTO?

      Usuń
  2. Great photos!

    xx
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix zdj

    http://iamemilias.tumblr.com/ - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...