niedziela, 25 stycznia 2015

Good morning Sunday!


Niedziela. Poranek. Kawa. 
Codziennym rytuałem, każdego człowieka na naszym globie jest zaczynanie dnia od kawy. Pijemy z ekspresu, z mlekiem, cukrem albo czarną bez dodatków, ile osobliwości, tyle sposobów na kawę.



Flagowa wersja mojej kawy czyt. dla gości lub mając więcej czasu dla siebie, jest przyrządzenie caffe latte. 
Na początku zaczynam spieniać mleko spieniaczem, dzięki któremu uzyskamy kremową konsystencję mleka. 


Spienione mleko wlewam do kubka, jak widać Ikea rządzi :)


Piankowy efekt uzyskaliśmy, następnie wlewamy kawę do spienionego mleka, najlepiej po ściance szklanki, a nie jak zaprezentowałam poniżej, gdyż nie uzyskamy efektu wizualnego jakim są pięterka koloru beżowego. 



Dla urozmaicenia smaku zawsze dodaję posypkę czekoladową :)
PS Nowe bransoletki :)


Gotowe! 
Wiel­kie uczu­cie zwyk­le się zaczyna
wie­czorną kawą lub wyjściem do kina. 


#Sunday #zakolanówki #latte #lazy day

Na­wet fi­liżan­ka gorącej ka­wy po­dana mi przez Ciebie o po­ran­ku, krzyczy całą sobą o naszym bez­gra­nicznym szczęściu. 


Znalazłam patent, wabik na kota, aby pozował niczym modelka –  włączony spieniacz do mleka! Polecam, w 100% skuteczny :) 

Kawowej niedzieli :)
Edit: Dziękuję mojemu grafikowi, który płakał jak poprawiał za profesjonalną grafikę i za dni w kolorze magenty :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam late, ale mój domowy spec od kawy (czyt. tata) nie umie robić dobrego late, a sama to już w ogóle nie ogarniam XD

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafik magentowo dziękuje za Kasiouśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kawa konieczność o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczyłam coś o kawie i musiałam zaglądnąć ! uwielbiam temat kawy! W bardzo prosty sposób możesz zrobić trójwarstwowe late macchiato! Wystarczy, że spienisz bardziej ciepłe mleko, wlejesz do szklanki, poczekasz, aż piana oddzieli się od mleka i wlejesz ok. 30- 40 ml kawy wolnym strumieniem :) Kiedyś pisałam o tym u siebie na blogu :) jeżeli lubisz taką kawę, to uwierz, że zrobienie trójwarstwowej sprawia tyle przyjemności!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...